Forbind dit salg og din markedsføring med APSIS Pro til SuperOffice CRM

Lær dine kunder bedre at kende! Analysér reaktionerne på dine nyhedsbreve og brug dem til de rette opfølgningsaktiviteter direkte i SuperOffice.

Undgå manuel opdatering af flere lister - forbind dine kontakter i SuperOffice til mailinglisterne i APSIS Pro.

APSIS Pro integreret i SuperOffice hæver ganske enkelt niveauet på dine email kampagner.

Image

APSIS Pro til SuperOffice sikrer en nem og flydende integration, mellem dit CRM og Marketing-system

Sådan virker det
APSIS Pro App til SuperOffice lader dig udnytte alle de stærke email marketing værktøjer du bruger i APSIS Pro, med alle de værdifulde kundeoplysninger du har i SuperOffice.

Integration sikrer at dine kontaktpersoner altid er synkroniserede SuperOffice og APSIS Pro imellem.
Sammenkæd Udvalg (dynamiske eller statiske) fra SuperOffice med Mailing Lists i APSIS Pro

Når du tilføjer eller fjerner kontaktpersoner fra Udvalget, synkroniseres de automatisk med APSIS Pro.
Følg de reaktioner der kommer på forskellige mail kampagner, direkte fra SuperOffice

På hvert Kontakt- eller Personkort i SuperOffice, kan du nemt se hvilke email kampagner de har
modtaget, åbnet, læst, mv.

Image

Nemme og hurtige arbejdsgange
APSIS Pro til SuperOffice udnytter de arbejdsgange du allerede har i SuperOffice, så du kan fortsætte med arbejde som du plejer.

Du vedligeholder typisk dine relationer og kontaktpersoner i SuperOffice og dem du vil sende nyhedsbreve og kampagner til, samler du typisk i et statisk eller dynamisk Udvalg.

Dette Udvalg kan du med få klik synkronisere med APSIS Pro, så de samme personer findes i din Mailing List i Apsis. Hvis personen tages ud af Udvalget igen, så fjernes denne også automatisk fra listen i APSIS.

Du sikrer dermed at dine Udvalg i SuperOffice stemmer overens med de Mailing Lists du arbejder med i APSIS Pro.

Store fordele

Vores integration med APSIS Pro skaber tydelig værdi fra start og sikrer bla. jeres SuperOffice brugere langt hurtigere arbejdsgange. 

  • Automatisk udveksling af kontaktpersoner mellem SuperOffice og APSIS Pro sparer meget tid

  • Permissionstyring sker kun fra SuperOffice men synkroniseres automatisk

  • Byg Udvalg i SuperOffice baseret på svar fra hver email kampagne

  • Se med det samme i SuperOffice, hvilke email kampagner dine kunder åbner, læser, klikker på mv.

  • Bedre datakvalitet, integrationen sikrer at person oplysninger er ens i begge systemer

  • Gå fra idé til udførelse hurtigt og nemt. Lav et nyt Udvalg, link det til APSIS Pro, start email kampagnen

E-mail: info@siteshop.dk
Telefon: 70 20 19 78

Sådan ser det ud i SuperOffice

Glade kunder der bruger vores apps

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Kom godt i gang

Det er nemt at komme i gang med APSIS Pro til din SuperOffice. Kontakt blot APSIS Danmark (70 22 71 70) for at få en aftale omkring app'en.

Uanset om du bruger SuperOffice CRM Online eller SuperOffice On-premise
(ver. 8+) kan du bruge APSIS Pro til SuperOffice.

Kontakt os endelig direkte, hvis du har nogle spørgsmål: 70 20 19 78

Image

Se også vores andre apps

Image

Dine andre forretnings-systemer integreret med SuperOffice

Image

Navision, Ax, Visma mfl. synkroniseret med SuperOffice

Image

e·conomic regnskabsdata synkroniseret med SuperOffice

Image

Bisnode virksomhedsdata automatisk over i SuperOffice

Image

Apsis email automation koblet sammen med SuperOffice

Image

Besøgshistorik fra dit website tilgængeligt i SuperOffice

Image

Udbud og licitationer fra hele Norden automatisk i SuperOffice

Vi høres ved! Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
eller skriv til info@siteshop.dk

Kontakt mig

Navn
Please let us know your name.
Firma
Please write a subject for your message.
E-mail
Please let us know your email address.
Telefon
Invalid Input
Hvordan foretrækker du at blive kontaktet af Siteshop?
Invalid Input